2013

God fortsättning på detta nya året!
 
Ja suck...det har då bara varit elände i gammelkroppen min.
Nog trodde man det skulle gå framåt.
Inte alls. Nähä, förkylningarnas paradis är man verkligen.
Blodtrycket håller på att ta musten ur en.
Undrar hur länge det ska hålla på att strula.
Man är ju seg...visst. 
Är  väldigt trött & LESS!
Linnéa, mitt barnbarn hjälper mig med mycket.
Det är man mycket tacksam för.
Man behöver inte ens säga något.
Hon ser vad som behövs göras & ställer upp.
TACK SNÄLLA  HJÄLPSAMMA DU.
Inte har det varit lätt.
Tur man har tålamodet kvar.
Jag har ju mina fina trevliga snälla djur att umgås med.
Dom stör då ingen.
Har stickat ganska mycket & försökt skapa mig lite mer egen tid.
Jag behöver gott om egen tid.
Annars är ju allt som vanligt.
Man kämpar på.
 
/ Mia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0