Lördag...

Hej bloggen!
Oj, en blåsig dag. Solen skiner och det  blåser lite kallare luft in över vår by.
En händelserik dag.
Min kära kusin som jag inte träffat på nästan 20 år kom på besök med sin fru.
Underbart att få ses igen.
Några andra långväga damer kom också.
AnnaLena, Ingela & Alvina. Alla på samma gång.
Ja mer säger jag inte.
Ingela & Alvina stannade på en palt.
Hundarna höll igång & var mycket snälla & trevliga.
Bra reklam för den fina rasen AFFENPINSCHER!
Jag ska nu fortsätta mitt virkande på den första sjalen.
Inte värst mycket kvar. Å, sen är det bara att börja med nya.
Jag hämtade hem ganska mycket hö igår.
Jaha...då var det till att damsuga bilen.
Man får ju sköta sig så man får låna den rymligare bilen igen.
Har insett mer & mer att nu gäller det att verkligen KLARA sig själv med allt!
Lika bra är väl det. Alltid blir man besviken.
Gör inget egentligen. Man borde va van.
Ingela & Minna har åkt till Älvsbyn för att sola.
Ok..så var det me det.

Ha en bra helg.

/Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0