Lördag...

En dag med värme & solsken.
Har varit vän med mitt projekt, sticka kofta. Det går sakta framåt.
Även varit på besök Hos Sandra N & Frida S.
Fikade gott hos Frida. Kollade in hennes vårblommor.
Nog växer det.
Hemma hos Sandra fick jag med en liten svart söt snäll hermelinkanin hem.
Är då nöjd med den killen. Mycket kramgo.
Oj, va många kaniner hon hade.
Mkt bra poäng på sina djur. Roligt att det gått så bra för henne.
Annars får man då göra ALLT själv, nu ett bra tag igen.
Man blir mycket trött & less...tro mig!
Det är då inte lätt att inte få vara frisk.
Att man aldrig lär sig?
Tyvärr måste jag nog inse ett & annat, hm, hm...
Ska börja tänka mer på mig själv. Försöka iallafall.
Ha nån fler kanin att krama.
Sticka mer koftor. Umgås mer med mina goda vänner.
Inte bara slita & kämpa med allt här runt omkring.
Mitt stora mål är att snart få börja rida lite.
Men måste ha en liten hage först att vara i.
Ja, resten tar jag sen. Det blir nog ändringar här.
När vet jag inte.
En vacker dag kommer det nog!

/Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0