Fredag...

Hej bloggen!
Hm, hm..har tänkt massor & kommit till ett beslut.
Ska sticka igen. Denna gång en kofta av något slag.
Tette kommer förbi till veckan & hjälper mig ned nåt enkelt.
Så jag kommer igång.
Hon är duktig på att handarbeta.
Garnet finns redan.
Synd att Carina bor så långt bort.
Annars hade man ju kunnat kvista ner över helgen.
Idag har jag städat, tvättat massor. Hade tänkt mig över till mamma sen idag.
Fy bubblan jag har så himla ont mellan skulderbladen.
Ja, ja...det blir ju inge bättre av att klaga.
Visst, man önskar sig väldigt mycket många saker.
Jag önskar mig BARA MASSOR AV EGEN TID!
Så ska det visst komma mer nederbörd i helgen.
Gudars, det räcker me snö nu.
Den ska ju tina bort också. Jag undrar när?
Annars är det som vanligt här & hundarna mår gott.
Ha en bra helg alla.

/Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0