17/4

Hej!
Kära gamla goda blogg.
JA! Ensam är STARK!
Har varit på ett långt läkarbesök idag.
Fick veta mycket & att det tar nog minst 1 år till för min hjärna att hela ordentligt.
Ja, det är bara att försöka se framåt. Men fy, visst är jag less.
Har ju mina fina snälla rara trevliga djur att ungås med. Tur är väl det.
Dom är ALLTID glada.
Få se när det kommer ett snöfall igen. Hoppas inte det.
Vill ha MER SOLSKEN! Bort med snön & att det torkar upp snabbt ute i skog & mark.
Förkyld...ja det drabbades man ju av IGEN!
Har fått två fina Japantecknade gossar av mina vänner från Sävast.
Ska bli roligt när dom är leveransklara. Ska & hälsa på en vän ikväll.
Se på hennes fina hästar & på hennes sprittans nya helskodda ridbyxor.
För mig dröjer det då ett bra taginnan jag får rida.
Måste vara extra försiktig så jag inte slår mitt gamla huvud i bitar igen.
Har faktiskt nåt att vara rädd om, sägs det. 
Jag har slutat sticka. För tillfället.
Nu har jag byggt lite hinder. Bara för att ha nåt att göra.
Min gamla mamma är en mkt pigg liten gumma.
Är glad över det.
Det går så bra för lilla underbara Alvina på dagiset.
Hon är så rolig. Jo, fick ett kort med ett fint hjärta av silver av Sebastian igår.
Å, jag blev så glad. Han tycker så mycket om sin mormor.
Nu väntar hundarna på mig, det är matdags.
Då är man mycket poppis. Sen åker jag till min kompis medans dom sussar på maten.

Ha en bra kväll.

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0