Valborgsafton

Hos oss händer det inget ikväll.
Erik sover sen länge sen.
Krovgrillning...nej inte alls nödvändigt.
Han grillade mycket goda kotletter & vi åt, smaskens.
Trötta efter maten blev det soffan & en skön vilstund.
Så klart somnade han för kvällen.
Tur man gillar att sitta ensam & bara vara.
Behöver all den vila jag kan få.
Det smäller ute & folk verkar ha skoj.
Alla har då tur med vädret. Inget regn här.
Hade trevligt besök i eftermiddags.
Ok, jag har nog tröstätit lite mycket nu, ett tag & ska skärpa till mig.
Mer promenader & mindre små ätande.
Längtar tills jag får tillbaks mitt körkort.
FY va jag är less på att va till besvär för andra.
Tycker det blir bara värre & värre.
Visst skjutsar Ingela mig.
Men ändå.
6 månader är en lång & seg tid.
Jag känner mig så mycket bättre.
Ska ju ner till Umeå sen på en större hjärnundersökning.
Även till Sunderbyn på en test igen, suck.
Annars är allt som vanligt.

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0