Tusen Tack...

snälla stor Ingela för all hjälp i kväll.
Tack för att du körde hem så många säckar hö åt mig.
Tack även för hjälpen med hästarna.
Tack för den supergoda maten.
Ja va mer ska jag säga?
Annat än tusen tack.
Ja hovslagaren är en bra & duktig kille.
Längtar tills jag får tillbaks mitt körkort så jag kan komma mig ner till er.
Besöka er Hästbutik m.m.
Inte alls lätt att va utan...tro mig.
Som det verkar blir det nog inte förrän i Juni, som jag får testa mig.
Då har det gått 6 månader.
Tar då inte ut glädjen i förskott.
Man vet aldrig.
Är så himla svag så det är inte sant.
Man blir ju irri bara för det.
Nu är då denna dag/kväll slut.
En ny kommer imorgon.
Få se vad den har med  sig då.

Sov gott.

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0