Torsdag igen.

Va veckan gått fort ändå.
Ganska segt är det här i min lilla enkla värld.
Jag är så glad & tacksam över att Ingela ser efter mig.
Hjälper mig med att handla & gör så jag får komma ut en sväng.
Tack snälla Ingela för all hjälp.
Så får jag se & skratta åt lilla glada Alvina.
Hon har just börjat gå.
En underbar lite tös.
Skulle ha blivit hämtad av min goda glada vän från Grannbyn i eftermiddags.
Det fick jag avboka.
Det går ju fler tåg.
Ska ju mest ta det lungt & VILA.
Orka bara det är ju jobbigt.
Annars inget speciellt.

/Mia

Kommentarer
Postat av: Ingela

Varsågod , och det är inget tacka för .

Gör det för att jag vill och så får vi alltid ett litet äventyr, Alvina och jag :)

2011-04-15 @ 08:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0