Peppar ta i trä...

Hej!
Efter allt tjafs under denna  vecka, är det nu lungt i min lilla enkla värld. Skönt.
På Tisdag med Mamma till hörcentralen. Tog mkt långtid.
Ingela körde oss dit. Jag har ju inget körkort än på ett bra tag.
Om jag nu får tillbaks det...man hoppas ju, men vet aldrig.
Bara man klarar körkortstestet när det blir dags.
Sen rymde pållarna. Det kändes jobbigt värre.
Jag satt fast på lassa & hade ingen som kunde ta fast dom på direkten.
Hanna var just då i Älvsbyn & tränade. Eländes otur.
Helt plötsligt får jag ett glädjande sms från Hanna.
Hon skulle åka hem & ta in dom. UNDERBART!
Båda pållarna var visst glada i hatten & var lite jobbiga(busiga)
Strulade med Hanna.
Hon känner mina hästar, så det gick bra.
Gode värld va stressad jag blev av allt detta kaos.
Där satt jag fast helt hjälplös tyckte jag.
TACK HANNA för att du tog dig hem & fixade hästarna åt mig.
Minna skulle stanna hemma den kvällen.
Annars hade hon ju ordnat detta.
Jag är ju liksom inte frisk än & får inte utsätta mig för några äventyr av detta slag.
Å, jag LÄNGTAR så mycket efter att få bli frisk igen, så det kan nog ingen tro.
Känner mig mkt hjälplös.
Alltid så beroende av andra, just nu.
Nu går det ju mot vår & då ska man väl bli lite gladare/piggare.
Fast då finns det ju dom där som sätter verkliga käppar i ens hjul & vips blir man deppad igen/lessen.
Annars en vanlig dag här efter vår fram tinade byaväg.

Ha en bra dag.

/Mia


Kommentarer
Postat av: BrittMarie Larsson

Pållarna hade nog vårkänslor som jag :)

2011-04-14 @ 18:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0