Påsk helgen.

Hoppas alla haft en Glad Påsk.
Carina & Tomas har varit upp till oss under Påskhelgen.
Mycket roligt att få träffa dom.
Synd att tiden gick så fort & att dom måste återvända hemåt igen.
Nu är allt tyst & stilla igen.
Den grå vardagen gör sitt antågande.
Önskar jag hade fått tillbaks mitt körkort.
Planerar en resa ner till Carina.
Stannar då en hel vecka.
Steve fick följa med dom ner.
Han har det så roligt.
Busar & leker.
Jag blir så deppade igen.
Man tar sig ju ingenstans.
Verkligen beroende av alla andra.
Det är inget roligt alls, suck.
Tisdag imorgon.
För mig blir det samma saker som vanligt.
Tur solen skiner & man kan sitta ute i den.
Ta sina korta promenader.
Annars inget spciellt.

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0