Vi har roligt...

Så underbart att ha så unga trevliga snälla hjälpare.
Sofi & jag rider så ofta vi kan.Tänk att nu äntligen orkar jag dra sadelgjorden själv.
Så kommer Sara med bussen från Luleå ett par dar i veckan & rider.
UNDERBART!!!!
Hela sommaren & även på vintern kommer dom att vara här så mycket som möjligt.
När jag inte rider, tar jag ju så klart mina bilder.
Ska få låna deras fina kamera.
Hinner som inte liksom me med min söliga kamera.
Får ju mer tid över till hundarna.
Dom ska ju också tränas.
Jag har städat bilen & Erik har fixat lite i den.
Varit till Ingela på kalas. Nyss gått en promenad med hundarna.
Skönt när det inte är stekhett nu.
Mygg? JA MASSOR!!!
Fästingar? NEJ! Skönt.
Lägger in lite bilder.
   
    
   avslutar med Sofi & en av hennes schäfrar.

/Mia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0