Sommar, mygg & annat...

Hej!
Efter en lång tids vila från bloggskrivandet, berättar jag bara en liten del nu. 
Mycket har hänt.
Har varit till WORLDDOGSHOW i Danmark.
Fick följa med Al, Björn & Ullis.
En underbar resa med många äventyr.
Träffade mina vänner från Finland där.
Roligt att få träffa Delia & Michael.
Mycket trevliga långväga gäster.
Har även fått en jättegullig ridtjej.
Hon sköter Mazetti. Får ha honom som sin egen häst.
Jag har Musse. Jag delar ridandet med Sofis syster Sara.
I morgon ska jag göra min lilla träningsbana klar.
Ta bilder när brudarna rider.
Har också varit upp till min snälla vän Susanne i Korsträsk.
Kollat in hästarna m.m.
Åker dit i morgon me.
Att få vara med djuren & ha mina goda vänner i tankarna är skönt.
Nu väntar nog sängen & kudden...
Mina underbara Affenpinschrar sover redan.
/Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0