Dammat av kaninerna lite.

Hallå där!
Har dammat av mina kaniner & lär Sofi & Ninna att hoppträna även med dom.
Tjejerna gillar det & vill gärna provtävla.
Ska se vad jag kan göra åt den saken.
Själv blev jag nu så taggad att jag ska tävla lite smått.
Tänk va roligt. Roligt att lära andra vad skoj man kan ha med sin kanin.
Tjejerna sover i stallet & tycker det är himmelrike att va här.
Dom stör ju ingen. Sköter om hästar & kaniner.
Njuter av sitt sommarlov. Gillar även min mat.
 
Ja det var hästarna.
Nu blir det lite kanin.
  
Så lite kaninhoppträningen.

/Mia


Kommentarer
Postat av: BrittMarie Larsson

Jag har också haft två ridtjejer här. Maja och Havanna. Berättade just hur det var när de var hos dig och red. När de låtsades ramla av. Har glömt att berätta om den rosa overallen :)

BrittMarie

2010-07-23 @ 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0