Jag KAN!!!

I helgen har Minna varit hos oss.
Vi har haft det mycket roligt.
Följt med Erik till frissan.
Erik bjöd oss på go mat & glada skratt.
Minna fick hoppträna Musse & träna Mazetti i dressyr.
Jag var fotograf...tog 433 bilder.
Idag blev det ingen ridning...
Men FISKE...jag KAN!!!
Minna har lärt mig sätta på mask på kroken & ta av fisken.
Ja, jag MÅSTE ha handskar på mig annars klara jag det inte.
Vill bara svimma när masken börjar skingra sig.
Oj, oj, vilken pärs...men jagkan nu & är mkt glad.
Skulle tro att nu vill fler fiska med mig.
Nu behöver ingen sätta på masken åt mig & jag får nog fler fiskepolare nu.
Här kommer lite bildbevis.
  
  
  

Så lite hästbilder...
 
Jag har så underbara hästar.
Kommer bilder på Steve & Karin senare.
Just nu får dom inte alls umgås.
Karin löper.

/Mia

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt att du kommit igång med bloggandet igen! Kul att du fixar att fiska, jag gör det inte, man blir tydligen blödig när man ska kalla sig vuxen.



Saknar dig!

2010-08-09 @ 14:17:36
URL: http://fridasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0