Sol...

Va skönt det är när solen skiner & att det inte blåser.
Vi hade - 1 grader kallt inatt. Peppar, peppar...
mina blommopr klarade sig. Dom står ganska skyddande.
Jag målar stallet. Fattar inte att det ska ta så lång tid.
Som vanligt köpte jag för lite färg & måste dra iväg & köpa mer.
Ska bli underbart när allt är fixat.
Tyvärr måste jag be Erik om hjälp med att borra fast en tjock planka.
Även fixa till vattenkranen som ska flyttas.
Bygga till några plankor m.m. klarar jag själv!
Ska lägga in bild på det snygga, rena, trevliga stallet senare.
Var till Frida igår. Vi tog en promenad på den mörka byavägen...läskigt.
På väg hem igen började Steve & Vina göra som man säger slag?
Oj, dom kände doften av nåt djur.
Skulle tro det var nog älg eller ren.
Frida höll kramaktigt fast vid min arm. Oj, oj, oj.....va vi skyndade oss hem.
Skönt att det inte hände nåt.
Vi satt sen & stickade. Kollade in datan m.m.
Nu drar jag till Storheden. Hörs.
/Mia

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja vem behöver skräckfilmer när Vistträsk finns? hehe

Vad kul att du var förbi. Blir grymt snyggt i stallet när det blir klart.

Ska jobba idag. Spännande. Hoppas att ni inte fryser, här var det minus i morse igen. Äntligen!

2009-09-30 @ 08:19:22
URL: http://fridasandman.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Tusen tack för gratulationerna!!! Nu längtar vi till Tromsö då vi får träffa alla Affendiggare igen. Ha det gott så länge så hörs vi.

Kramar Ulrica & c/o

2009-09-30 @ 21:53:50
URL: http://affenpinscher.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0