Regn..

Regnet faller ner över Klöverträsk.
Erik är hemma hos min mor för att laga en cirkulationspump.
Har stickat ett täcke till den vilda Karin.
Steve har så många. Behöver nog inga fler.
Idag kommer CP & TP med barn & hundar ner.
Jag ska bjussa på mat.
Sebastian stanna här tills Måndag eller Tisdag.
Har har blivit så förkyld, stackarn.
Min jobbiga förkylning börjar bli mycket bättre. Skönt.
Tänker mycket på vårt trevliga kennelläger.
Längtar så mycket tills nästa år.
Håller på att måla några små hinder i glada färger.
Ska ge bort till mina affenvänner.
Det gör jag hemma hos mamma för där får allt va ifred.
Annars är det som vanligt här.
Vill att solen ska komma tillbaka hit.
/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0