Nya äventyr...

Passade på att va med Jennifer & Tipp.
Johan & Zäta när dom skulle träna hundarna att valla fåren.
Himla skoj att se. Hundarna är så duktiga.
Steve fick inte alls va me. Fåren som heter Blinda & Linda kan minsann va tuffa.
Flera gånger fick hundarna sig en stångning av dom.
Sebastian har varit här & fick sova över. En gosse som blev så glad över det.
Han har mest kört med sin monstertruck. Han fick göra en liten bana i stallet.
Jag håller på för fullt med att måla & göra snyggt.
Det går inte så bra när Sebastian är med.
Han ville bara gå in.
Morfar skjutsade Tim & Crille på kiosken i Alvik.
Sebastian ville följa me. Han tycker det är så roligt att va med dom större killarna.
Tim & Crille är så snälla.
Annars beundrar jag höstens vackra färger.
Börjat plocka bort lite blommor.
Min lilla underbara glada vilda Karin är uppe i Niemisel för hon är i höglöpen.
Jag & Steve saknar den lilla oerhört mycket.
Steve är ju kääär. Lägger in några bilder av fårvallningsträningen.
  
Kommer fler sen. Har lite problem med datan, suck...

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0