Hösten...

Va det är vackert ute nu. Skogen lyser i alla färger. Otroligt vackert.
Jag har varit uppe i Niemisel & varit hund & barnvakt.
CP & TP har varit ner till Järvsö på bouppteckning.
En underbar vecka i Niemisel hade jag & hundarna.
Det blev så många bilder så jag kan inte lägga in alla.
Var till AL & hon trimmade till snygg Steve. Jösses vilken snygging det blev.
Hon är så snabb & duktig på att fixa sånt. Även lilla vilda glada Karin fick bort lite hår.
Hon blev supersöt. Sebastian har också haft det roligt med sin mormor.
Vi plockade lingon & var ut & körde för att få se runt omkring i byarna där uppe.
Mycket vackert.
Steve hittade ett gammalt ben som han tog med sig.
Nu har jag haft kräksjukan så jag är så matt idag.
Ögonen måste jag nog teipa fast så jag ser nåt, suck.
Steve spanade in en stor älg. Ville gärna leka med den.
En solig dag här & allt är lungt här än så länge.
Nästa Måndag kommer dom & börjar filma hemma hos svärfar.
Ska bli spännande.
Har tagit dom sista bilderna innan frosten tar mina fina blommor.
Även storstädat i stallet.
  
  
 
  
  
  
  
Ja det var en lite bråkdel av allt vi gjorde.

/Mia


Kommentarer
Postat av: Frida

Han är för härlig Sebastian. Nu har hösten kommit på riktigt, det är skönt att äntligen få klä på sig sina fleecekläder och mysa i soffan under diverse filtar och täcken. Haha. Du vet att det blir svettigt då, men själva grejen är ju skönt. Mysa. Klä sig. Äntligen inga svettardagar.

2009-09-26 @ 19:09:22
URL: http://fridasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0