På utställning & träning i Norge.

En makalös resa. Otroligt vackert hela vägen.
Snygga tjejer i bilen som reskompisar. Trygga Mikke körde oss nästan hela vägen.
Dit & hem igen. Nina var som andra förare. En säker chafför.
Al & jag satt bak i bilen & jäste.
Ewa som körde & hade Ulrica som sällskap var superduktig.
Hon körde båda vägarna helt ensam.
Vi stannade ofta, rastade oss & hundarna.
Det var snö i Sverige men inte i Norge. Där var det som höst.
Mycket roliga saker hände under vår tripp.
Både det ena & det andra.
Roligt har vi alltid.
Jag hade ju växlat till fel valuta, så klart.
Gjorde inget, fanns automater i Norge me.
En mycket bra resa med bra träning för hundarna.
Karin skötte sig utmärkt.
Räkorna var SUPERGODA!!!!
Nu har jag ju så klart massor av bilder.
Har tagit ut några att lägga in här.
Som vanligt är det svårt att välja ut dom man vill ha med.
Dom bättre bilderna kommer ut på Svarta Tassens hemsida senare.
Från själva utställningen. Om jag nu fick dom bra.
Jag sköter om Hobb & Bosse medans Al är i Istanbul med Malin.
Helge är på resa.
Allt väl här & hundarna har det gott.
Idag ska jag till Sunderbyn på en lite större undersökning.
Hoppas dom inte hittar nåt.
Nog jobbigt ändå att inte va frisk.
Ha det gott alla
  
  
  
  
 Ewa & Diva på utställningen 
 

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0