Kallare men vackert ändå.

Vackra dagar, fast lite kalla kvällar...Hovslagaren var hos oss igår.
Hanna & mig. Underbart att få sko hästarna. Han var himla superduktig & bra blev det.
Dyrt också...
Väntar på att få mitt virke från sågen så jag får fixa färdigt åt hästarna.
Ingela ligger i Umeå på lassa. Strängt sängläge.
Ja allt ska då hända.
Hundarna mår bra & vi har skoj tillsammans.
Är ute mycket. Trots att jag rör på mig så äter jag som en häst.
Sakta men säkert närmar man sig 70 sträcket...tungt....
Har inte tid att ta långa promenader just nu.
I morgon ska jag & kolla in när dom verkar korna hos Hanna.
Spännande. Jag tar kameran me så klart.
Ja det va väl allt för idag.
/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0