Hästar, hundar & skotta spån...

Kalla nätter har vi. Va gör det när man aldrig fryser.
Filmteamet har lämnat oss nu & allt är tomt & stilla.
Morgonsolen är vacker. Mycket frost & isigt ute.
Nej, nej...jag SKA inte falla, he,he.
Steve & Karin kollade in läget om det skulle va nån älg i farten.
I helgen kom en mkt fin hingst till Hanna.
Hannas kompis & hon skulle på en rejäl  ridtur.
Jennifer tog med sig Musse. Mazetti fick va hemma pga han måste skos.
Även emil som fick sig en rejäl omgång i longering.
Han tycks gilla det skarpt. En mycket glad pålle & rolig.
Så var jag hundvakt åt Al & Helge. Det var då trevligt för hundarna var så roliga.
Hade sån tur att jag fick ett lass med kutterspån av vår snälla granne.
1000 1000 tack för det.
Eftersom Sebastian var hos mig på Söndag så passade vi på att skotta in allt.
Han skulle hjälpa mormor med det.
Ja nog är han duktig på att jobba, gossen.
I vanlig ordning så kommer det bilder.
  
 
  
 
 
 
Så var den här helgen nått sitt slut.
I mig, gumman finns det ännu kvar lite krut.
Sebastian gillar att va med mormor för jag är ute så mycket.
Ha en bra vecka nu alla. Körförsiktigt på vägarna.
/Mia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Guud så snygga hästarna blev då dom luktade på varandra :) Kul att du har fått spån oxå :)

2009-10-12 @ 18:12:36
Postat av: Frida

Wow vilken kille som kom på besök! Blir ju superspännande att höra hur det går framöver. Saknar er i klövern.

Kramar

2009-10-12 @ 21:04:45
URL: http://fridasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0