Varmt ute...


Hej alla soldyrkare!
Visar en bild på mina gulliga vårblommor som jag alltid har vid bron.
Vi var ju i Niemisel & vilken kanonbra dag. Fick verkligen miljöträna Vilda busiga gulliga Karin.
Hon gillade alla & allt. Gick bra i kopplet pga att hon hade så mycket att se på.
Steve han kan ju & skötte sig utmärkt. Alla där tyckte Karin var en underbar glad valp.
Tyvärr hade varken jag eller CP med oss kameran. Så det blev inga bilder från den dagen.
Dom fick grillad korv. Å, de var mums. Varmt var det så i den milda grad.
Carina som satt med Tomas & sålde lotter & hade hand om tipsrundan solade bara ena kinden & ha, ha, vilka vita ränder hon fick på ena sidan av sina glasögon.
Tomas grillade hamburgare & vi åt, drack kaffe skrattade & hade det så mysigt.
Hundarna lekte. CP & TP håller på med sin stora vedhög. Det ska klyvas & staplas m.m.
Mycket jobb. CP kommer ju att bli som en brotterska. Bra, för då kan jag låna henne muskler.
Jag har tvättat alla täcken idag & fått dom torra. Luktar så gott.
Har varit inne mest & hållt på. Varit ute med hundarna också. Vi har lekt & Steve busade så mycket med Karin.
Tur jag har Steve som hjälper till med skötandet.
Så här såg det ut när Steve satte igång.
Senare undersökte dom nästan alla stenar & skrymslen. Lukta är en av Steves favvogrejer.
Det ser ut som om Karin också gillar att undersöka allt.
    
Full rulle                              retas med Karin                 drar snabbt iväg             Nu hann hon  med           Här undersöks det

Inte undra på att Steve är full av gammalt gräs & kvistar.
Kolla här...

Tur det finns vatten, borste & kam.

/Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0