Skön Söndag

Vi hade en skön dag på Smalbyvägen igår. Sol & värme. Hjälpsamma Frida kom på besök.
Det var guld värt. Tack Frida. Erik & Seb testade gräsklipparen. Seb njöt av att få åka.
Han cyklade mycket & hade så roligt. Roade sig själv nästan  hela dagen lång.
Vi åt makaroner & stekt korv för det är en maträtt som han gillar.
Han kommer hit på Torsdag & ska sova över. Morfar ska visst repa gräsklipparen så det blir spännande för gossen att få va me då. Dom tappade ett hjul igår. Våren har satt sitt grepp här hos oss & snart är det sommar. Inga mygg än men dom kommer nog.
En groda kom på besök & Steve & Karin undersökte den. Dom bilderna finns i Fridas blogg.
Hon har lagt in så fina bilder.
Idag ska jag upp till Nina i Rasmyran & sköta om hundarna medans hon jobbar.
Det är mitt jobb & det är ett roligt sånt. Jag hjälper mer än gärna till.
Jag lägger in lite av mina egna biler. Man gör så gott man kan.
Ha en bra dag & kika på bilderna. Roligt att Hanna & Face kom förbi.

Min stora blombänk är nästan färdig rensad nu. Skönt. Nu är det bara resten kvar.
Frida kommer senare & hjälper mig.
/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0