Ostadigt väder

Ja nu har vi haft regn & sol om vartannat. Bra med lite regn för det behövdes.
Har renast ogräs & Frida & Ingela har varit & misshandlat mina Liljor.
Ingela fick ta hela min lilla rabatt med Stormhattar.
Ska sätta dit Lupiner istället. Lite mer täckande. Blir nog finare det.
Tomas hämtade Sebastian & Sofia. Dom skulle till Carina.
Sebastian hade sovit hos oss & han var så glad över det.
Så var vi till Erika & Ronny & Ingela hämtade massor av plantor där.
Jag såg bara på. Sen tog jag en Cider med Ingela.
Kollade hennes stora fina plantering.
Blev grundlurad av Carinas Tomas. Jag fick massor av hög puls.
Steve & Karin leker just nu & jag ska dra till Antnäs & shoppa lite.
Inte många korvören kvar & det är länge tills man får sin pension.
Tur man har gode så mycket underhudsfett att ta av.
Ska väl också upp till Frida & kolla in hennes fina planteringar.
Hon har mkt bra smak. Hon ville jag skulle fixa pallkragar & göra nåt fint här i mitt hörn.
Men jag får se. Måste övertala Erik så han går med på nåt sånt.
Har haft så fint där tidigare med tog bort allt för han skulle ju fixa bort den lera som finns där under.
Det är många år sen & än är det inte gjort.
Idag blir det inga bilder. Har inga tagit.
Ha en bra helg.

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0