Lek i Rasmyran

Har varit valpvakt åt Nina/Kenneln & det är jätteskoj. Valparna har lekt massor.
Tyvärr hade jag ingen kamera i Måndags när det var så fint väder.
Tog den me idag. Våra söta nyplockade busfrön är så söta.
Steve & Viv höll noga koll på dom små. Jag har fått en besvärlig förkylning.
Hoppas den ger med sig. Snuva, nyser & allmänt seg & trött. Borde fixa hostdämpande.
Det har regnat hela dan & blåser lite här hemma hos oss. Har stått & sett på när Luleälven gått upp hemma hos Nina.
Vilka stora isflak det kom nerför älven. Har även shoppat åt min gamla mor & Ingela har varit där idag & städat.
Ingela är duktig & kan verkligen organisera. Inte jag. Om jag ska städa drar jag bara fram istället.
Saknar våra kanaler.
Ni får ha det.


/Mia

                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0