Det var på Söndag

I Söndags kom Frida med sin familj. Lina & Mika.
Hon blev glad över min idé. Började genast hjälpa till att sätta ner blomskotten.
Snyggt blev det. Stackars Lina fick skotta massor av hästbajs i stora svarta säckar.
Har bildbeviset.
Hundarna var så glad över mitt fina maturliga stenröse.
Dom klättrade upp & ner & tyckte det var skoj.
Vi grillade korv & åt pommes. Ja vi åt inne pga av det ostadiga vädret.
Idag var jag hos Nina & såg efter hundarna. Dom var så glada & snälla.
Tog minst 70 bilder. Tänkte jag gör väl som Al. Fota massor. Men jag kan inte ta bort nån bild.
Så det blir många bilder att lägga in nu i bloggen.
Sen ska jag ut & plantera lite.
Leka med hundarna & sen ett kvällsbesök hos mamma.
Ni får ha det.
/Mia


Före                                                                                     efter                                              Lina jobbar

Kommentarer
Postat av: Frida

Stackars och stackars... Har man beställt en rabatt så får man lov att hjälpa till med anläggandet också! :-D

Blir kanonfint här, du MÅSTE komma snart!!!

Kraaam!

2009-05-11 @ 22:28:38
URL: http://fridasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0