Strålade sol

God morgon!
Här är det sosl & idag ska vi ut & gå i skogen, jag & Steve.
Igår var Carina & Pirkko här.
Jag fick följa till Boden & vi fönstershoppade lite.
Roligt att få va med min dotter så länge.
Steve glad över att få va med sin kompis.
Jag längtar efter min nya valp.
Skulle tro att min gubbe går i taket, ha,ha.
Gör inget det är bara att flytta om det inte passar.
Jag klarar mig nog ändå.
Blir svårare för honom att va utan mig, hi,hi.
Nå, nu ska jag ta & rycka upp mig & njuta av vår solen.
Tack snälla Frida för att du hjälper en trög dam med allt.
Hoppas du inte blir less. Utan fortsätter utbilda mig i datansvärld.
/Mia

Kommentarer
Postat av: Frida

Klart jag hjälper där jag kan. Du är ju min bästa vän. Hoppas att ni får en toppendag i solen! KRAM!

2009-03-21 @ 09:35:17
URL: http://fridasandman.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej Mia

Va kul att du börjat skriva i din blogg, jag får nog ta mig ikragen.

Ha det bra

Kram Marina

2009-03-22 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0