Söndag

En dag i solens tecken. Steve & jag tog en lång promenad i morse.
Inga renar syntes till men mycket spår. Ja även av rådjuren.
Många fåglar små kvittrade så vackert.
Våren är nog på väg.
Det kom ett gäng med Korpar också.
Vi traskade på i sakta mak & bara njöt av det fina vädret.
Carina & Tomas kom ner & Pirkko ska stanna här hela veckan.
Roligt, då får Steve en kompis.
Lagade go mat & den fick då godkänt.
Har väl inte skött mig så värst bra i helgen.
Det har blivit mycket godis.
Mitt besvärliga knä var ganska svullet idag.
Eländes skit, man då ska drabbas av det ena efter det andra.
Ska nu avsluta kvällen med en promenad med vovvarna.
/Mia

Kommentarer
Postat av: Frida

Hellow kompis!

Hejar på dig och STEVE såklart på lördag! Det vet du ju :-) Hoppas att du blir bättre snart med lederna även om det kanske inte blir toppen så kan det ju lätta tänkte jag :-)



Kramar till dig!

2009-03-24 @ 21:51:37
URL: http://fridasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0