Sol...

Ja underbart att få ha solen här. Trist med dom svinkalla nätterna.
Jag har fortfarande besvärligt med mitt knä, suck.
Det är ju utställning i grannlandet Finland & vi ska dit.
Hela gänget. Nina visar min Steve pga mitt haltande.
Hoppas på att få bära pokaler & rosetter.
Vi åker i natt. Kl.02.30 drar jag mot Heden.
Plockar upp Al & Jet om hon vill.
Annars har veckan varit som vanligt.
Mamma har fått hjälp med sitt liggsår & ska även få en rullator.
Jag går nu mest & räknar dagarna tills jag får ta hem min Karin.
En jättesöt Affenpinschervalp. Hoppas Steve blir lika glad som jag.
Min goda vän Frida har varit så osynlig. Hon är väl kääär.
Det stadiet har man vuxit ifrån för flera år sen.
Våren är då på väg, fast det går sakta.
Fågelkvittret bara ökar i styrka.
Renarna har varit osynliga så dom kanske drar sig mot sina trakter.
Annars är allt som vanligt.
Ha en bra vårdag i solen.
/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0