Lycklig

Min fina vovve, snygg Steve har varit till Finland på utställning.
Nina & Sussi visade honom. För själv är jag halt & kunde inte åka.
Men han VANN!!! Jag är så GLAD!!!! Han var supersnygg fick se på filmen.
Oj, oj, säger då det. WOW!!!!
Han vann en bauta stor snygg fin Pokal & Rosett.
Nu blir min gamla mor så glad när hon får höra & se.
Steve ponken är mycket omtyckt av henne. Hon tycker han är så förståndig & klok.
Hon stiger upp från soffan så han kan ligga där & sova.
Pirkko har varit här hela veckan & det har varit roligt.
Jag gossade med min nya valp igår.
Undebart söt är Lill Karin.
Åt go mat hos Nina.
Synd att jag inte kan själv lägga in bilder på min blogg.
Frida måste visa mig. För det kommer nog bli så att Pokalen får ta plats där.
Å så glad jag är. Det föll många glädjetårar här i Klöverträsk på Smalbyvägen igår.
Idag bär det iväg ut i skogen & låta Steve bara va fri & lycklig.
Han älskar att få strosa omkring där med mig, lukta på alla spår.
Ha en bra Söndag för det ska vi.
/Mia

Kommentarer
Postat av: Frida

GRATTIS än en gång! Han är verkligen bäst lillkillen!

2009-03-29 @ 14:10:34
URL: http://fridasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0