Varmt...

här efter Smalbyvägen idag, pust. Hundarna ligger & sover mest i skuggan.
Al hämtar de små idag. Det har varit roligt med dom små busarna.
Karin har nog varit gladast av att ha nån att busa med hela dagarna.
Lovar att det varit trötta slagna små hjältar som snarkat tidigt på kvällarna.
Jaha då var det en 60 åring som ska ha tårta idag.
Han har då fått pengar i present av mig & av min mamma.
Då kan ha själv åka & köpa sig det han vill ha.
Vi tyckte det blev enklast så.
Min mage är inte alls snäll idag. Man blir så irri när den håller på att gorma.
Trött blir man också....den ständiga olidliga jobbiga plågan.
Som sagt man är ju van men ändå blir jag så less.
Nu blir det inga bilder idag här.

/Mia & AFFENGÄNGET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0