Sommar...sommar & mygg.

Hallå där alla ivriga sommargäster!
Ja nu är myggplågan i full gång. Mig verkar dom alltid gilla.
Det har hänt så mycket under denna vår & sommar.
Inte klokt va tiden går fort.
Va har man gjort? Ja, säg det...jag vet inte men nåt har man väl åstakommit, skulle jag tro.
Steve ponken har nu 1 Cacib kvar så är jag nog gode så nöjd.
Lill underbara rara säta glada Karin blev BIMVAPL nu i Piteå.
Underbart. Man blir så taggad. Önskar det var mer utställningar varje helg runt om i fyrkanten.
Visst kostar det men det gör inget när man har så roligt med Affengänget.
Snart är det dags för vårt underbara roliga kennelläger i Kalix.
Nu är Steve hemma hos Carina & jag har Karins bästa polare här Harry.
Dom har så skoj tillsammans. Full rulle, tro mig.
Annars är allt som vanligt här. Man blir bara rundare om magen.
Ja, ja, det ordnar sig nog. Tränar Karin för fullt nu. Hon ska bli min nästa stjärna.
Ha en skön sommar.

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0