Mulet inne & ute...

Morning morning!
En vanlig dag här hemma i Klöverträsk. Ska hjälpa mamma med lite ärenden.
Erik åkte till Korsträsk för att hjälpa sin moster.
Tänka sig att snart fyller min gubbe hela 60 bast. Oj, oj.
Karin & Harry leker som vanligt & där finns nog inga ledsna miner.
Dom trivs verkligen tillsammans.
Veckan går så fort att det är inte sant.
Man tänker på allt man skulle ha gjort & ska göra & inte alls hinner.
Gammal & trött det är va jag är.
Ska ta mig i kragen senare & försöka ta itu med både mig själv & hemmet.
Annars är det som vanligt.

/Mia & mina underbara Affenpinschrar

Kommentarer
Postat av: Frida

Alltid lika kul att se vad du hittat på. Hoppas du gillar jordgubbar. Kramar till dig och voffsingarna!

2009-07-13 @ 03:39:37
URL: http://fridasandman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Var med i min tävling om att bli Veckans blogg, ju fler deltagare desto roligare! :)



- http://moonew.blogg.se/2009/july/veckans-bloggare.html#comment -



(Ber om ursäkt om du ser detta som spam!)

2009-07-13 @ 04:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0