Mycket trevlig helg!

I helgen har jag, Steve & Karin varit på kennelläger i Kalix.
Tänk att vi hela klabbet med hundar & packning m.m.
Får låna AnnaMärta & Oves fina hemställe.
Otroligt underbar plats att va på.
Vi har trotsat vädrets makter & träna trots skyfallen.
Ätit gott & verkligen haft det mycket roligt tillsammans hela gänget.
Kenneln fick stor besök från Norge som gärna ville vara med på lägret.
Till nästa års läger ska jag försöka ha Karin klar.
För Steve gick det bra. Han vann inte men kom på bra placeringar.
Vinna det ska vi göra nästa år!!!
Jag har inga bilder från lägret att lägga in.
Men det är ju bara att gå på Svarta Tassens hemsida & kolla.
Hoppas det blir ett litet längre läger nästa år.
Ove tyckte vi skulle komma på Torsdag & va tills Söndag.
Då hinner man ju träna mer tillsammans.
Mycket god mat & gott fika.
Stämningen på TOPP!
Kunde inte bli bättre.
/Mia

Kommentarer
Postat av: Ulrica Iseby

Stort grattis själv...vilka underbara hundar vi har!! Vi har haft så trevligt så jag skulle önska att vi hade läger minst 2 gånger/år. Nu får man istället se fram emot kommande utställningar och hoppas på bästa resultat....



Massor med kramar från oss i Piteå

2009-08-31 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0