Höst...

Nu är då hösten här. Lite kyligare i luften. Har grävt om i den ena dela av min rabatt.
Tyvärr fanns det ingen grep så jag kunde göra klart. hm,hm...
Varit ner till sjön & metat. Inte ett enda napp blev det. testade min nya mask av plast.
Hälsat på min mamma & fikat där.
Min ena vagel är idag inte alls snäll. Jobbigt att va drabbad av såna elakingar.
Var & såg på Hannas nya fina snygga Nordis igår.
Lycka Hanna. Verkligen en fin häst.
Jag ska sen ut & köra med Face, hennes stora varmblod.
Nu laddar jag & hundarna för det årliga roliga kennellägret i Kalix.
Go mat trevliga vänner & många hundar. Håller på att plocka ihop det vi ska ha med oss.
Annars inget nytt va jag kommer ihåg.
/Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0