En vecka har gått.

Har varit en sköön vecka. Vila upp mig i Niemisel med hundarna.
Ätit go mat & mått gott i gott gott. Varit med CP & TP + deras puppisar.
Så har Sebastian verkligen fått va med sin mormor. Det älskar han. Han åkte med mig hem hit på Smalbyvägen.
Vi har badat, fiskat & nu leker han med sin kompis Albin.
Sebastian har fått hjälpa morfar att klippa gräset hos gammel mormor.
I morgon kommer Kjell & hämtar Sebastian. Jag kommer att försöka göra lite nytta här.
Hoppas att vi får behålla vårt varma vackra sommarväder. Trots att jag tycker det är väldigt hett ute.
Hundarna fick bada igår i Klöverträsket. Dom sprang & hade så skoj.
Sebastian fick prova meta igår & vi hade korv som agn. Han höll på att få upp en lite mört.
Men den släppte. Jag kan INTE sätta på metmask, det är så synd om den. Lägger inte ut några bilder nu. Det är så mång att gå igenom.
Tar det senare.
/Mia

Kommentarer
Postat av: Frida

Saknar dig kompis. Kul att läsa hur ni har det. Hittade du några blommor hos CP å TP? Kramar i massor till dig!

2009-08-10 @ 23:34:33
URL: http://fridasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0