Våren är

SteveHej alla glada vårfåglar!
Visst är det underbart när det blir ljusare ute dag & natt.
Tyvärr är det ganska så blåsigt idag. Vi fryser ju.
Min älskade vän Steve gillar att lukta i alla gamla torvor.
Det har säkert varit råttor där.
Ska iväg tidigt upp till CP imorgon & se efter Seb medans hon arbetar.
Lär nog bli en tidig kväll för mig & hundarna.
Lilla busiga Karin håller oss i form.
Oj,oj, va hon bits, härjar & håller på.
Roligt är det när hon har sån livsglädje.
Nu ska jag koka en go kaffetår åt min make.

/Mia

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt att läsa dina inlägg. Jag ser dina dagar som en liten film framför mig. Toppenkul med bilder också! Ser fram emot att ni hälsar på i vår. Kramar!

2009-04-20 @ 14:37:24
URL: http://fridasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0