Vardag igen.

Fick besök tidigt i morse. Frida & Lina. Vi fikade & startade morgonen med ett rejält Winerbröd.
Inte så nyttigt men lovar att det va gott. Sol & blåst. Men bra att sitta i lä.
Frida tog bilder med sin fina kamera.
Dom finns på hennes blogg. Mamma fick besök av sin lille bror Tage.
Hon blev så glad & skyndade sig att berätta om Steve & den söta lill Karin.
Mamma tycker verkligen om dom små svarta trollungarna. Ja man blir glad av dom.
Jag var duktig & krattade ett tag ute. Vill ha torrt & grönt fort.
Var sugen på att dra till Hedströms & shoppa lite blommor.
Det fick va. Ringde istället till min vän Anki. Känns som om det är 100 år sen vi sågs.
Oj, mitt knä sväller som på en gamma ko. Måste få läkaren att hjälpa mig med detta elände.
Annars ännu en rolig dag med vänner & mina underbara hundar.
Här kommer lite mer bilder. Lina fick mata Steve & Karin. Det gillade dom alla tre.
Senare sov bägge i Steves bädd. Jag han ta bild även på det.
     
Lina matar dom två           Nu ska dom vila     Karin vill leka         Nu ska dom två sova

Roligt när Frida lärt mig det här på bloggen.

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0