Vår & Sol



Sol & varmt underbart härligt.
Steve svalkar sig i snön. Karin ligger & sover middag.
Vilken skön dag.
Gjorde Sjömansbiff & det blev gott i gott gott.
Hem till min mamma så hon får en glimt av Steve & Karin.
Dom gör henne så glad. Synd att hon har så problem med sina gamla knän & inte kan gå ut.
Hon är slut.
Jag har beslutat att åka på alla utställningar i sommar.
Sen nästa år blir det Danmark på Världs Utställning.
Då ställer jag ut Karin.
Tänk va mycket roligt man får uppleva med sina vänner.
Sebastian kommer hit i morgon. Ska vänta till TP kommer & hämtar honom så drar dom till CP.
Hoppas att vi får behålla denna underbara värme ett långt tag till.
Ha det bra alla.
/Mia

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt att det blir Danmark! Du vet att jag hakar på om det går... hihi

Hälsa gammelmor från mig. Kramar!

2009-04-23 @ 20:38:26
URL: http://fridasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0