Valborg

Här har det inte hänt så väst mycket. Min mage krånglar.
Erik har grillat, hundarna har solat & jag sprungit på toan.
Hoppas det nu inte händer nåt ikväll för dom ungdomarsom ska skjuta smällare m.m.
Himla onödigt att göra illa sig.
Vi har haft en strålande sol & hoppas detta fortsätter + 18.5 just nu.
Julia & hennes kompis drar en ridtur med hästarna.
Både Mazetti & Musse verkade gilla det. Inga protester.
Dom skulle låna dom imorgon också.
Bra att ha ridtjejer. Synd att det inte finns fler här i byn.
Ska nu hem till mamma & ge henne grillat & lämna hennes varor.
Sen vila mitt jobbiga knä.
Ha en skön Valborg alla.
Ja en liten bild kan jag väl lägga in.

Min älsklings Sebastian. Mormors bästis.

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0