Underbar dag...



Idag har det varit lek & massor av bus. Skoj att se så roligt Steve har med sin bästis Karin.
Full rulle. Karin borde äta bättre med tanke på att hon är hyperaktiv.
Det är mest lek i hennes lilla söta huvud.
Senare blev jag & Tim bjudna av Erik på lunch i Luleå på stora COOP.
Vi år viltskav med mos. Det var jättegott. Vi köpte hem grillat så nu blir det äta mer i kväll.
Vilken underbar dag vi haft. Sol & varmt. Lite för varmt för min del.
Jag klarar inte av att sitta ute på den lilla enkla altanen.
Väntar också på att Sivan ska börja valpa. Det lär bli i helgen.
Å då blir det flera små svarta trollungar.
Dom är helt underbara. En glad & trevlig liten hund är det.
Trodde inte att Steve skulle orka så mycket & värre lär det bli med Karin om hon fortsätter så här.
Hem till mor på besök. Ok, jag har ätit massor av godis & mår lite illa.
Önskade jag hade haft en 3 växlad cyckel. Cyckelkärra har jag men det andra...
Lär nog aldrig få använda den i sommar heller.
Längtar efter att få åka & träna vilda Karin. Behöver hjälp.
På kvällen är hon underbar att ha vid sidan. Ligger & myser med mig.
Steve har inte gillat sånt, tycker jag är för varm, så han stiger upp efter ett tag.
Allt går så bra med vår nya familjemedlem. Hon är älskad & omtyckt.
Glad & framåt. Sprider mycket glädje omkring sig.
Ja då är det bara att ta soffan en stund & vila. Medans hundarna sover.
Sen ska vi ut & promenera lite.

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0