Tiden går fort...

Ja va tiden går fort. Man hinner knappt nåt, tycker jag. Vips så är det kväll.
Vi har då varit ute mycket & Steve & Karin har sprungit som vildar.
Fortsätter mitt krattande. Måste köpa en ny sån för den verkar ha gjort sitt.
Endast ett par pinnar kvar. Tvättat & fixat lite inne. Oj, va skräp som följer med in.
Sopar flera gånger om dan. Marie från Dorotea har varit ner på besök.
Gudars va hon hinner mycket. Men hon är ju ung. Tog lite bilder av doggarna idag.
Steve testade att gå på snön. Karin satt på vägkanten & tittade på.
Dom har varit så glada idag.
Stekte sill åt Erik så då blev han också glad.
Köpte mig en Triss för det kändes som om jag skulle vinna. Putt putt inte en chans.
Skulle behöva massor av grus här utanför.
Ja nu drar fantasin iväg igen. Allt man vill göra & ha & önskar sig.
Lägger in lite bilder av dagens promenad.
           
Roligt med bilder skulle bara haft en superkamera som Frida har.
Snart är det Valborgsafton.

/Mia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0