Äntligen...

Nu har Svarta Tassens Karin kommit för att bo här hos oss.
En tuff tjej. Trevlig på alla sätt & vis. Hon är redan så duktig på att gå ut & göra sina behov.
Hon leker väldigt mycket med Steves alla saker.
Steve som tycker valpar är äckliga. Det går över när dom blir 4 månader.
Vi har varit hemma hos min mamma & hon föll pladask för Karin.
Frågade flera gånger...är det verkligen sant, Mia...får hon stanna hos dig?
Jag stickar fortfarande & är väldigt lycklig.
Steve ponken älskar jag mycket.  I sommar ska vi verkligen försöka ta hem segrarna.
Pokaler & Rosetter. Bli internationell Champion är vårt mål. Sen är det ju Karins tur att börja i ringen till hösten.
Just nu tränar vi gå i koppel. Att INTE bitas i tårna, för det gör så himla ont.
Åka bil m.m. Bilder på lill Karin kommer så fort jag träffar min vän duktiga Frida.
Hon kan hon. Inte jag men ska lära mig.
Annars har jag & vovarna mest njutit av solen.
GLAD PÅSK!


/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0