Ännu är det varmt.

            


En sån dag vi haft det här. En dag med bus & lek. Jag har krattat framsidan det som går. Blött som sjutton.
Dikat för att få det torrare. Hundarna har då haft det roligt. Försöker lära Karin att stå fint även gå i koppel.
Det gillar hon inte alls. Som en liten vildbasare är hon. Svårt att va stilla. Bara när hon sover.
Mitt knä är så dåligt idag. Önskar mig ett nytt.
Ryktat hästarna hann jag också med. Tvättat & donat på i sakta mak.
Jag tycker det är så varmt.
Nu bär det av till mor med massor av mat.
Karin sover & här kommer det ett bildbevis.


/Mia

Kommentarer
Postat av: Frida

Underbart att du kommit igång så här ordentligt med bloggandet! Jättekul med alla foton!! Tack för idag, det var jättekul att kika förbi.



Kramar!

2009-04-27 @ 14:53:03
URL: http://fridasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0